poyrazmom2604 sahsen onceki hatalari umrumda bile degil. Herseyden once bi isnan, bi annenin babanin evladi. Her insan hata yapar. Kimse ben hata yapmadim diyemez. Bu da onun hatasiydi yargilamak kimseye düşmez. Adi intahar olmasin diye yaşam fonksiyonlarini kisitlamis bunu kendi de soylemis hatta. Okuldan eve geldigimde direk o moda yarismasini acmak olurdu. Cok seviyodum yalan yok o zamanlar. Onun gibi pozitif neşeli biri olicam derdim. Cok uzuldum vallahi rabbim mekanini cennet eylesin. Sabahtan beri kendime gelemiyorum ya