Peaceful bana büyüklerm öyle tembihledi kuzum bilimsel olarak bilmiyorum ama kolundan rahatsz olacağını düşünmüyorum bnm kızım hiç olmadı çnkü ilk 3 ay hep kolumda uyudu sadece bna zararı oldu kolum uyuşuyodu 😅ananem çok tembihledi süt burnuna kulağına kaçar dikkat et sakın düz emzirme ya yastık koy altına yada kolunu dedi kolundan öyle düşünüyosan çok hafif yastık koyabilirsn 🤷🏻♀️