Bende bir süre yatarak emzirmiştim . Bir hafta sonrasında kusma problemi oldu doktora sorduğumda yatarak emzirdiğim içim reflüyü tetiklemiş olabilirsin dedi . Bıraktık artık oturarak emziriyorum ya da kafası mutlaka yukarıda kalıcak şekilde . Çok şükür kusması yok denecek kadar az sizde çok dikkat edin . Daha sonra orta kulak problemi olabiliyormuş .