Yeni etiketle post açayım dedim herkese selam 🌸
Öncelikle bugün birçok hasta postu okudum Rabbim tüm hastalarımıza şafi ismiyle şifa versin inşallah 🙏🏻
Benim hastalığım nedir tam bilemesemde (uzman destek daha almadım) anne olduktan sonra nüks etti bebeğimle bazen tek kalıyorum acaba depremmi olacak , acaba hırsız mi girecek , acaba yangın mi çıkacak , acaba bana bir şey olup hık diye gidecemmi ben çok yoruldum bunları düşünmekten evde tek başıma kalamiyorum oturduğum yer aile apart olmasına rağmen korkulacak bir yer değil ama kalamiyorum hep içime vesvese düşüyor napacam bilmiyorum beynim ağrıyor artık evde biri varken olmuyor bu ama tek kalınca zibilyom tane şey düşünüyorum ve coook yoruldum önceden de böyleydi ama bukadar fazla değildi beni destekleyecek annelerimiz var mı fikir verebilecek ? Şimdiden teşekkürler 🌸