gokce21 beysenyil 21.00 de uyuyan bebeğinizi sabaha kadar uyandırmıyor musunuz acaba? Ben gece iki defa uyandırıyorum. 21.00 de uyuyorsa 23.30-00.30 arası bir kez ve 04.00-05.00 bir kez daha. Hiç uyanmadan sabaha kadar uyursa aç kalmaz mı?
beysenyil gokce21 gece beslenmesi yapıyoruz tabiki de. 12 gibi uykusunun arasında emziriyorum. Gece 3-4 gibi bir kere daha emiyor, birde 6 gibi emiyor geri dalıyor. Ama 4 ay uyku gerilemesi yaşıyoruz bu aralar malesef.. gece daha çok uyanıyor
gokce21 beysenyil peki 3 aylıkken kendi uyanıyor muydu siz mi uyandırıyordunuz? Uyku gerilemesi bize de vuruyor galiba. Mesela sabaha karşı 3-4 arası uyandırıp emziriyorum geri uyuması 2 saati buluyor
beysenyil gokce21 hayır, kendi uyanmadığı sürece müdahale etmiyordum. Doktorumuz ‘kendi uyanmadığı zaman uyandırmayın, acıksa huzursuz olsa kendi uyanır. Mutlu bebek uyur’ dediği için kendisini uyanmasını bekliyordum hep