Benimkisi 3 aya girdiginde aglama kriziyleriyle kendi duzenini olusturdu 😂 valla suanki duzeninden cok memnunum, ben ugrassam boyle duzen yapamazdik. Bir tek gunduz uykusu beni uzun sure zorladi ama suan onu da cogunlukla hallettik. Suan 4 ayligiz insallah bozmaz ve boyle devam eder. 21:00da gece uykusu uyur. 4-5 ve ya 5-6 gibi uyanir emer , kendi kendine yatakta biraz oyalanir yine uyur 7.30-8 arasi uyanir gune baslariz. Gunduz uyku sinyallerine dikkat ederim, uykusu gelince hemen uyuturum yoksa asirir huysuzlanir. Sabah ilk uykusunu 1.30 saat sonra yapar ama digerlerini 2 saat uyanik kalmayla yapiyor.