@Birdunyabircennetannesiii merhaba geçen gün yazmıştım kayınvalidem ameliyat olacak diye. Dün oldu çok rahat geçti. Ağızdan girdiler bu yüzden herhangi bi kesi falan olmadı. Yaklaşık bir saat sürdü, hepsini almışlar. Bir hafta konuşmaması, sigara içmemesi ve sıvı beslenmesi gerekiyor. Alınan parçalarda patolojiye gönderildi tabiki. Yaklaşık 1 saat 40 dk içinde falan odadaydı. Hemen tuvaletine kalktı. Narkoz etkisiyle biraz sersemliği vardı yoksa tamamen kendinde ve ayaktaydı. Umarım sizde sorunsuz ve güzel şekilde atlatırsınız. 💓💐