Meri-Mel
Ağrı hiç yok sadece gün içinde sürekli konuşmak zorunda kaldığım için yoruluyorum nefesim daralıyor
Anne olunca sesimi dinlendireemiyorum
Psikolojik olarak korkuyorum ameliyat sürecinden değil sonuç kötü olursa diye korkuyorum
Birde ameliyat sonrası 1 hafta konuşma yok fısıldama bile yok
Bu süreci oğlumla nasıl yapacağımızı düşünüyorum annemde kalacağım fakat oğlum onunla konuşmadığım için küsecek kızacak üzülecek
Bunu düşününce üzülüyorum
Ameliyat öncesi konuşacağım annenin sesi yorulmuş doktor iyileştirecek ama konuşmamam lazım diye
Ama gel gelelim unutacak bunu veya konuşmamı isteyecek onunla yine
Konuşmayınca da hırçınlaşacak üzülecek falan
Bunlardan dolayı düşünmekteyim