aabbccddff bozkurt27 bana kargolayabilir misiniz kargo ücretini karşılarım inanın çok ihtiyacımız var ikizlerim var ekstra mama rapor çıkmadığı için daha ücretsiz alamıyoruz çok zorluyor duacınız olurum
ebrar344 kendihalindeanne bu mamayı ilk kez duydum aptamil kullanıyoruz ama bu çeşidi ne için merak ettim
mamaisqueen kendihalindeanne ah kıyamam ya Allahım acil şifa versin hepsine ailelerine de güç kuvvet versin inşallah hem maddi hem manevi 😞
kendihalindeanne mamaisqueen aminn inşallah çok sağ olun zor süreçler biz test yaptık çıkmadı deri testinde o kadar karışık ki bizim süreç ne anlıyorum ne anlatabiliyorum artık 🥲