kendihalindeanne Elimde 4 kutu açılmamış Aptamil pepti syneo mama var ama ikisi annemin evinde İstanbul’da kaldı ikisi elimde Burdur’da almak isteyene makul fiyata yollarım istanbuldakileri de anneme gönderttiririm sorun değil isteyen yazabilir
ebrar344 kendihalindeanne bu mamayı ilk kez duydum aptamil kullanıyoruz ama bu çeşidi ne için merak ettim
kendihalindeanne arvenly uygulamada yasakmış ücretsiz göndermek çünkü. Başta ücretsiz diye post açmıştım ama kaldırdılar
arvenly kendihalindeanne anladim instagramda bi bayan var ihtiyaci varmis buraya etiketleyebiliyormuyum acaba
arvenly kendihalindeanne ben 4-5 kutu gondericem siz de yardimci olursaniz diye soylemek istedim agustosta rapor cikacakmis 8 kutu mamaya ihtiyaci varmis
nuryakut38 bozkurt27 merhaba mama hala elinizdemi acaba kac gündür ariyiruz bulamıyoruz elimizdekide bitmek üzere bize yardımcı olur musunuz acaba bebeğim doymuyor sutumle
nuryakut38 bozkurt27 merhaba Aptamil pepti syneo mama hala elinizdemi çok ihtiyacım var lütfen yardımcı olurmusunuz