2cocukluanne_ benim teyzem o taraflarda 🥰 hastane yıkılınca dişçinin oraya geçti . Ama teyzem bizzat söyledi şuan kalınmaz diye. Çünkü dediğim gibi zülüflühanlı oldukları için o çevreyi biliyorlar şuan üniversitenin orası merkez gibi gece hayatı hele ağzın açık kalır. Şarkılı içkili mekanlar , butikler, büyük market, bankamatik,cafe resturant çok ışıl ışıl hatta biz eşimle geçen sene gitmiştik eşimin ağzı açık kalmıştı çok güzel buralar diye benimde atanma durumum var hatayı yazmak istiyorum🥲