UykuPerisi_ ayy tabii seve seve söylerim biraz böyle genel yaklaşımdan farklı yanları var ama seviyorum doktorumuzu ya 😂 demir ilacı başladık bestiron damla, bir de d vitamini kullanıyoruz işte, bende doğum yaptığım hastanede çocuk doktoruna gidince dedim ki bide hacettepe düşün, buraya gelmem ben dedim ne yapalım edelim başka doktor bulalım, gittik çocuğu protez tırnakla muayene ediyor, kilo ölçecek sakinleştirmiyor, ne bilgi veriyor ne yönlendiriyor sudan çıkmış balığız yani hemen bu doktoru bulduk ilk görüşmesi 30 dakika sürdü inan hiç çekinmeden burnu nasıl temizlerim, ne giydirsem gibi gibi en temel aklımdaki her şeyi sordum sağolsun oda anlattı tek tek, yoksa orada kalsam zulüm olurdu bana her kontrol