berilinannesiii yok yanlış ifade ettim sonra da pişman oldum öyle yazdığıma, bazı doktorlar biraz eski usul ilerliyor bazısı da yenilikçi diyelim bizim doktorumuz mesela daha bu ayda yoğurdun kabağın patatesin tadına baktır eskiden alerjik besini sona atardık ben erken tanıştırıyorum dedi, oturma içinde dedi ki bir bebek doğumdan sonra bile oturabilir ama omurgasına yük bindirmek istemiyoruz siz azar azar oturtun zamanla kafasını da tutar alışır dedi, doğduğundan beri gittiğimiz doktorumuz diye ben güvendiğim için ons göre hareket ediyorum, 30 dk yı pek aşmadan ara ara oturtuyorum yani yoksa sürekli yatar halde ana kucağımız da yırtılınca başka türlü baş edemiyorum