berilinannesiii 2cocukluanne_ öyle yap canım doktorunada danışabilirsin tabi ama ben memnunum oceandan
2cocukluanne_ berilinannesiii ya az önce aradım eczaneleri ama ocean bitkisel damla getirmiyoruz dedi internete de güvenemiyorum nasıl yapsam acaba merkeze de gidemem 1 hafta sonra alsam sorun olur mu ki
2cocukluanne_ mervecikkk evet araştırdım çok iyi e bebek uygulamasında 800 tl ordan alsam orijinal midir acaba internet üzeri pek böyle şeyler almıyorum da
mervecikkk 2cocukluanne_ ben eczaneden 520 ye almıştım geçen ay o kadar artmış mı ya bence bi eczaneye sorun
2cocukluanne_ berilinannesiii ya burası Samsun’un en küçük ilçesi bildiğiniz köy aradığım şeyleri bulmam çok zor oluyor internetten güvenilir yerlerden getirtmem lazım ya da merkeze gitmem lazım
berilinannesiii 2cocukluanne_ internette de var yorumlara bakarak satıcı ezcane olan yerlerden alabilirsin aslında bende bidahakine öyle yapmayı düşünüyorum eczanelerde sanki biraz daha pahalı gibi
birprens_birprenses 2cocukluanne_ beslenmeden 1 saat sonra çok az su ile karıştırıp veriyorum hem kızımda hem oğlumda bir sıkıntı olmadı sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum
birprens_birprenses 2cocukluanne_ bir anda dökmeyin ağzına yemek yedirir gibi yavaş yavaş deneyin birde
2cocukluanne_ birprens_birprenses parabenden dolayı aslında olumlu bakmıyordum 🤦🏻♀️aile hekimim hamilelikte kullandığın d vitaminine baktın mı hamileler kullanamaz yazıyor her şeye takılma öyle ben kendi çocuğuma da bundan verdim dedi aklım karıştı ne yapacağımı bilmiyorum
muhammedfatihcelik Newvit markasını kullanan var mı aranızda, içeriği temiz ve helal belgeli diye aldım ama bebeğim kabız oldu bence bundan dolayı da egzama döktü napıcağımı bilmiyorum, değiştirmek için beklesem mi bir süre egzamayı izlemek için
UykuPerisi_ 2cocukluanne_ adı ne ilacın bana da verdiler ama kullanmayacağım kimse beğenmiyor hep şikayet var dediler. Bu hafta doktor ne derse onu kullanırım
2cocukluanne_ UykuPerisi_ vegaferondu galiba canım ikilemde kaldım ne yapacağımı bende bilmiyorum 🤷♀️
birprens_birprenses 2cocukluanne_ belki de bebeklerin yapısı ile alakalıdır bilmiyorum ama bebeğine hangisi iyi gelirse onu kullan o zaman minige onu yasatmaya gerek yok 😌
UykuPerisi_ 2cocukluanne_ bizinkmki de ondan çok şikayet varmış çocuğu kusan döküntü egzama pek iyi gelmemiş diye okudum o yüzden ben netim bu konuda. Doktorlar kullanıyor sanırım
Eylulzeynep8 2cocukluanne_ malesef o özel markaların sade takviye edici gıda çok da bir etkisi olmuyor deneyimleyerek söylüyorum . Bebegim prematüre zaten demiri düşüktü ferrum kullanırken baya toparlandı sonra sosyal meyda ya uyarak ocean kullandık malesef demir seviyesi 5 kadar düşmüş . Aç karnına verin ve gerekirse dozu ikiye bölerek sabah akşam verin
2cocukluanne_ Eylulzeynep8 ayyy bunu okudum şimdi kafam allak bullak oldu🤷♀️ne yapacağım şimdi onu da bilmiyorum