Kızlar 2 aylık aşımızı geç olduğumuz için dün 4 aylık aşımızı olduk. Bebeğim 4.5 aylık. Sağlık Ocağı kan ilacı başlatacaz dedi ben de ocean almak istiyorum dedim aile hekimimiz sağlık ocağınınkini kullanabilirsin ben de çocuğuma kullandım diyince tamam dedim. Az önce beslenmeden 40 dk kadar sonra verdim 8 damla birden ağızdan burnundan kusmaya başladı midesi kaldırmadı sanırım. Nasıl çözüme ulaşabilirim 🤦🏻♀️özel markalardan alsam aynı sorunla karşılaşır mıyım?