milletsanakanalizemiolacak ozgecankosar aynı saatte mi susuyor genelde kolik ilk doğduğu zaman oluyor ama kolik mi acaba ya
ozgecankosar ikicocukannesi205_ bizimkinde ıkınmada yok sabahlarıda iyi kucağımda hep gerçi . Ama akşam 8.30 oldumu başlıyor 1 saat uyuyana kadar
bendenbirtanedahayok ozgecankosar böyle diş yerinde diş kadar şişiyor sonra beyazlaşıyor öyle çıkıyor diş🥲
berilinannesiii ozgecankosar ataktir canım benim açtığım posta gel anlarsın 😄😄 4 ay anneleri buluşması 😄