ozgecankosar Kızlar bebeğim tam bugün 4 aylık oldu 5-6 gündür aşırı salyası var her eline aldığı şeyi ağzına görürüyor benim elimi ısırıyor . Aşırı ağlıyor akşam ⅞ olduğunda . Diş mi bu anlayamadım yoksa atak mı ?
bendenbirtanedahayok ozgecankosar böyle diş yerinde diş kadar şişiyor sonra beyazlaşıyor öyle çıkıyor diş🥲
ozgecankosar YorgunAmaMutluAnne anlatım tamam takip edeyim . Atak böyleyse dişte neler yaşıcam kim bilir 🥺
alexab ozgecankosar dişe daha var. Dişin sıkıntısı 1-2 gün oluyor sadece zaten öyle uzun sürmez. Atak herhalde.
ozgecankosar alexab bende erken çıkarmışım . Diş genetik diyorlar eşimde erken çıkarmış 5. Ayda ondan acaba o da mı ötle olacak diye düşündüm çünkü hep eliyle dişlerini ısırıyor hiç ağzı boş değil
alexab ozgecankosar yok erken derken zamanı erken değil görüntüye göre daha vakti var anlamında dedim
gizemokur ozgecankosar benim oğlumda öyle 4. Ayından beri bulduğu herşeyi ısırmak istiyo çok salyası akıyo önlük başka edemiyorum 6 aylık oldu çıkmadı hala 4. Ay zor geçiyo ama ondandır büyük ihtimalle
ikicocukannesi205_ ozgecankosar benim bebede sürekli ağlıyor 4 buçuk aylık güya diş sandım ilk yok ıkınıyor sürekli hâlâ gazı var
ozgecankosar ikicocukannesi205_ bizimkinde ıkınmada yok sabahlarıda iyi kucağımda hep gerçi . Ama akşam 8.30 oldumu başlıyor 1 saat uyuyana kadar