Bende 10 yıldır çalışan bir kadınım bebeğim 2 aylık hastaneden geldiğimden beti desteksiz tek başıma bakıyorum tm gün baş başayız bende çok bunalıyorum bazen ama zaman geçtikçe alıştım herhğn yeni bir şey öğrendiğini yeni tepkiler verdiğini gördükçe günüm güzelleşiyor ama yine de çok bunaldığım nefes alamadığım zamanlar tabiki oluyor