JanJan_ eevt maalesef calisan kadinlarda sikca bu durum oluyor . Hayati boyunca köyunden cikmayan kuzenlerim ve köylu arladslarim evlenip bebek yaptiktan sonra cok rahat adapte oldular. Ama benim gibi ömru calismakla g3cen kuzenlerim arkadaslarim birďen bebek sahibi olup da eve kapandiktan sonra benim gibi buhranli donemler geçirdiler. Sürekli eve birileri gelsin ve bebege baksin istiyorum . Sirtim bacaklarim agriyor. En basit kitap okumayi ozledim. Ne buyuk nimetmiş megerse. Daha da kotusu ,calismayi özledim , insanlaŕi özledim yaaa!