gmzshn çamaşırları içeri koyuyorum, üzerine sabunu ince ince rendeliyorum. Bir sabunun 4te 1ini bir yıkama için kullanıyorum. Örnek veriyorum 6 parça çamaşır koydum üzerine sabun rendeliyorum, tekrardan 6-7 parça daha koydum yine rendeliyorum. Makinenin deterjan gözüne normal deterjanlarımı koyuyorum (kızımın kıyafetleri için deterjanı Chicco, yumuşatıcısı Unibaby). Hijyen bölümünde en az 40 derecede ön yıkamalı çalıştırıyorum. Devir 1200. Bir sonraki yıkatmamda söz adım adım çekip fotoğraf atacağım özelden 😌