momas Oğlum önlük taktırmıyor yemek yerken bütün üstü salça oluyor. Leke çıkarıcı e bebeğin baby me kullanıyorum başta iyiydi ama sonradan çıkarmamaya başladı. Gılint kullandım o da işe yaramadı önerinşz var mı ne alayım?
cennetkusum16 momas bulaşık deterjanını dok citile kuru halde sonra makinaya atıp yıkayın ben çözümü öyle buldum. Yoksa bir giydiğini ikinciye giyemiyor
CuteBadesMama momas Duru’nun beyaz kalıp sabunlarından alıyorum, çamaşırların üzerine rendeliyorum. Yeni alınmış gibi çıkarıyor. Normal deterjanlarını da kullanıyorum tabi.
mhtpdrmz YorgunAmaMutluAnne aynen kesinlikle bende aynısını yapıyorum hem kaka leskesine hem yemek lekesine birebir. Ama bir kere lekeli yıkandıysa çıkarmaz
CuteBadesMama momas hayır hiç çitilemekle vs uğraşmıyorum, bir tane ufak rende aldım yalnızca çamaşırlara sabun rendelerken kullanıyorum. Çamaşırları göze koyunca üzerine rendeleyin.
momas CuteBadesMama aa tamam canımm bunu da deniyim oğlum mesela dökmüş baya bulaşık deterjanıyla falan çıkmadı allahtan beyazdı çamaşır suyu döktüm anca onla çıktı
gmzshn CuteBadesMama çamaşırları göze koyunca nasıl rendeliyorsunuz anlamadım ben ? Ben de durunun toz granül beyaz sabunu var onunla ön yıkama yapıp sonra normal yıkama yağıyorum ama çıkartmıyor elimde illa leke olan yeri ilk ıslatıp sabun ile çitiliyorum öyle çıkıyor
CuteBadesMama momas çamaşır suyu gibi şeyleri hiç kullanma bence. Böyle söyleyince çok komik duruyor ama beyaz sabun çok etkili. Kayınvalidem bendeydi o bile beyazların kar gibi yıkanmış deterjanın ne diye sordu 😁
momas CuteBadesMama ay evet istemiyorum kullanmayı ama öyle dökmüş ki boydan boya resmen deterjanla da çıkmayınca döktüm anında çıkardı🥹
gmz10 momas salça lekeleri güneşte bekletince çıkıyormuş diye görmüştüm ama denemedim hiç. Belki işe yarar.