hilalolo bizde kanlı kaka bir kez oldu.o dönemde gaz damlası kullanmıştık aceba ondan olabilir mi ? 🙄 Çünkü birdaha hiç olmadı damlayıda vermiyorum zaten…alerji olsa devamlı olur dedi doktor.şuan kakasıda mukuslu ama kan yok.mukusa takılma dedi doktor.onun dışımda farklı bi sıkıntımız yok.bazen emerken rahatsız oluyır ayaklarını karnına çekiyor emmeyi bitirince geçiyor.ben süt ğrünlerine devam ediyorum hiö diyet yapmadım dokotrda önermedi 🤔