Benim de kızım 6 aylık, iki hafta öncesine kadar yatağında ya da pışpışlayarak uyuyordu. Çok nadir memede uyurdu. Ama şimdi sadece memede uyuyor aksi durumda çok ağlıyor. İşe başlayacağım annem bakacak gündüz nasıl uyutacağım diyor. Geçiçi bi durum mu acaba