siladgnchdr öncelikle hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 seni üzmek istemem panik ettirmekdr istemem naçizane fikrimi ve başıma geldiği için söylüyorum 3 gün önce aralıklı kahverengi lekelenmem oldı yerleşme kanamasıdır diye düşündüm. Keşke öyle olsaymış ama dün hastaneye gittim dünyam başıma yıkıldı bebeğimin kalbi durmuştu kesede kanlanma oluşmuştu ve kürtaj oldum. Diyeceğin o ki en ufak bi lekelenme dahi olsa hemen doktoruna görün. Umarım benim yaşadığımı yaşamazsın. Tekrardan gözün aydın🙏🏻