forumgurmesi O değilde kızlarımızın arasında da 2 ay 1 hafta var şimdikilerin arasında da 2 ay 1 hafta olacak.😂
deleted20517 Gunesnil_23 forumgurmesi Ya kızlar ben bu hamileliğimde hiç kilo almadım nerdeyse, normalmidir sizce,54 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ay çok yoğun hassasiye bulantı yüzünden kilo verdim 51 olmuştum sonra aylar sonra dün tartıldım 55 kilo olmuşum verdigimi almışım yani bu normalmidir
forumgurmesi Gunesnil_23 doktor tahmin yaptı mı sanaa. Ultrason resmini atsana bana özelden bizim doktor tahmin yaptı ama kesin değil :)
forumgurmesi deleted20517 ne kadar verdiysen onun üzerine aldığın kilo sayılıyor ama mesela şuana kadar 4 kg almışsın. 22 haftalıksın değil mi? Ben ilk hamileliğimde 6 kg almıştım :) ikincide çok alınır diyorlar inşallah almam ama o yine o civarlarda alırım diye düşünüyorum.
Gunesnil_23 deleted20517 Normal canım ben şimdiden 3 kilo aldım o kadar da fazla bir şey yemiyorum aslında
deleted20517 forumgurmesi evet 22 haftalık,ben ilk hamileligimde yaklaşık 20 kilo almıştım bunda almadım sanmıştım,ay ilkinde 6 kilo almak ne kadar güzel ya sonrasında vermekte kolay olur🤭yaaa sağlıkla geçirelim ozaman bu süreci inşallah🤲🏻
deleted20517 Gunesnil_23 ay sevindim canım ya korkmustum,sağlıkla geçirelim bu surecimizi inşallah kilo gelip geçiyor 🤲🏻🙈🤭
forumgurmesi deleted20517 sonrasında verdim ama geri 2 katını aldım emzirme sürecinde besili inek gibi.😂 bunda da tam zayıflama sürecine girecektim de hamileliğimi öğrendim, artık doğumdan sonra 2 çocukla sıkı bir diyet programı ile fazlalıklarımdan kurtulmak istiyorum:)
deleted20517 forumgurmesi bende tam tersi emzirme döneminde aldıklarımin hepsini vermiştim 🤭beraber girelim bacım diyete 😂