donmezhatice karpuz_ çok soruyorum ama birsey daha diyecem resim atacaktım atamadım testler tek çizgi evet ama testlerin renkleride mi hamileliği belirliyor onu anlamadım çizgi koyu tek çizgi
karpuz_ donmezhatice anlamadım canım tam sorunu mutluresim.com dan girip fotoğrafı yükle kopyala yapıştır daha kolay anlarım
karpuz_ donmezhatice hamile değilsin normal canım böyle çıkması lazım koyuluk önemli değil yan tarafında ama silik de olsa çizgi varsa hamilelik ihtimali var
donmezhatice karpuz_ hic silik çizgisi yok canım ikisinde de bya baktım pembe olan bugünün emin olmak için yaptım yerleşme kanamasi olabilir diye erken testlerden aldım
karpuz_ donmezhatice yok bence olsa çıkardı geç döllenme oluyormuş bazılarında 10 gün sonra öğrenende varmış ama senin kanaman oldu
donmezhatice karpuz_ mesela biraz akıntı olmuş şuan yok öyle akışkan falan ben onu anlamıyorum çay falan da içiyorum kafama çok taktım ya istemedim için bebegim küçük yoksa sorun değil hazır hissetmiyorum daha
karpuz_ donmezhatice çok aklına takıldıysa eğer kadın doğuma git en iyisi hem sorarsın düzensizliğini falan
donmezhatice zerda_arven bende geliyor demin koyu kan akışı gelmiş söylemesi ayıp yerleşme kanamasina benzemiyor yani böyle böyle gelcek heralde
donmezhatice karpuz_ biraz biraz geliyor şimdi koyu pıhtı halde gelmiş kalktimda yerleşme kanamasi olduğunu düşünmüyorum en azından böyle böyle gelcek heralde sabaha kadar uyumadım 😂😂
karpuz_ donmezhatice ah bu çocuk korkusu 😂 geçen bende kaç tane test yaptım var mı diye gözüm ağrımıştı artık bakmaktan 😂