utkummm bu ilacı ölü doğum yapanannelere sütü gelip şişen göğüsleri rahatlatmak için yada emzirirken emmenin sonlandırılması gereken durumlarda falan veriliyormuş. Eger yavaş yavaş bırakırsanız daha çok acı oluyor memede sür birikiyor sızlama oluyor ama ilacı kullanınca acı olmuyor aile hekimimden aldım ben kendiside kullanmış süt hormonunu etkileyen bir ilaç bir daha üretmemesini sağlıyor . Şimdi aklınızda şöyle bir şey olabilir tekrar çocuk olduğunda falan sorun yaşarsam sütüm olmassa falan gibi düşünmeyin benim ikinci kızım oldu gayette güzel sütüm geldi etkilemiyor yani