nursnmh ben 10 aylikken gece beslenmesini kesmistim biraz olsun gece duzelmisti en azindan,simdi 17 aylik olucak haftaya bi kac haftaya birakmaya caliscam
En iyisini sen bilirsin annesi biziz sonuçta onlarin iyiliklerini düşünüyoruz,benimkide yememeye başladı yarim saate bi ustume atliyo falan 20 de birakirim diyodum ama buyudukce dahada inatlasmaya hircinlasmaya basladi