zynpdyg bende bir yaşındaki oğluma genelde 3 ana öğün iki ara öğün yapıyorum. Bazen de gece kaşık maması yapıyorum ama her gün değil. 9.30 a kadar kahvaltısını yapıyor. 10-10.30 arası uyuyor kalkınca öğle yemeği yiyor. Akşama kadar iki kere ara öğünü oluyor. Meyve, yoğurt mama vs. Öğle yemeğinden sonra bazen uyuyor bazen uyumuyor. Akşam 6 gibi de yemeğini yiyor. Bu ara uykuya direndiğimiz için ara sıra kaşık maması yapıyorum yatırmadan önce.