zynpdyg Selam kızlar kızım 21 aylık günde en fazla ara öğün ile birlikte 5 öğün besleniyor bazen 4 öğün oluyor . Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra öğleye doğru ara öğün yiyor meyve oluyor genelde uyuyor uyandıktan sonra yemek yiyor sonra yine akşam yemeği bide yatmadan bir şeyler yiyor bu kadar . Bazen öğle uykusunda çok uzun uyuyor en fazla 3 saat uyuduğu oluyor aç kalıyor gibi hissediyorum öğle yemeği yedirip mi yatırsaydım diyorum kafama takılıyor siz de düzen nasıl merak ettim kızlar
maygirl zynpdyg kahvaltidan snra ara öğün yapmayın direkt öğle yemeğini yedirin.uyaninca ara öğn yaparsınız.24 aylık 3 ana 2 ara öğün bazen 3 ara yapıyoruz.
neslika zynpdyg 16 aylık genelde 3 öğün yiyor. Çok uyuduğu günler 2 az uyuduğu günler 4 yediği de oluyor. (3 ana 3 ara öğün diyorlar ama yemiyor o şekilde)
didoece Neredeyse 9 ayligiz öğün gibi bir kavram daha olusturamadik😂 yemiyor yemiyor günde yarım çay bardağı kadar yese öpüp başıma koyucam hayır onu geçtim 3 kez falan emiyor bu çocuk nolcak böyle
zeynoelo didoece aynı ya bende mi sıkıntı var dedim Instagram’da kahvaltı hazırlıklar biririo benim yok yani
aselkussum didoece ay kilo alımı nasıl peki benim kızımda aynı bende günde bı tatlı kaşığına ağzını açsa sukrediyorum biberonuda kabul etmuyo uykuda besliyorum mecburen Max 4-5 defa yiyi heosi o
zynpdyg maygirl Evet daha mantıklı en azından tok uyuduğunu bileyim içim daha rahat olur yaptığım yemeklerden yedirdiğim için bazen öğlene yetişmiyor yemek uyuttuktan sonra yapmak zorunda kalıyorum olmadı ona göre bi çorba falan yapıcam artık 🌸
allwrite Kahvaltı - ilk uyku - öğlen yemeği (meyve püresi, meyveli yoğurt, muhallebi gibi) - ikinci uyku - ara öğün (meyve veya kuru meyve) - akşam yemeği Bebeğim 11 aylık. Birkaç haftadır bu düzende devam ediyoruz.
neslihanazakli neslika zamnda yokki bu krr yemeğe bn anlmsz bulurm doktor en az 3 4 saat arayla ver dyo ara öğün şart değil acıksın güzel yesin diyo bu bebkler durmadan yemkmi yycek iştahlıysa hadi yesinde illa yycek dye bi şart yok 😁
maygirl zynpdyg kahvaltıdan snra direkt öğle yemeğini hazırlayın bebeğinizin uyuyumcada kendi yemeğinizi yaparsınız yada sabahtan yapın bende aynı duruma düşmüştüm bi ara uzun uyuyordu kızım 16 17 00 a kadar öğle yemeği yememis oluyordu.ara öğünlere ve aksam yemeğine zaman daraliyor boyle..en iyisi direkt öğle yemeği ara öğünsüz.
zynpdyg mervemsiiiii Yok hayır emmiyor 6.ayından sonra bıraktı istemedi ek gıdaya geçer geçmez emme işi bitti bizde maalesef
kucukyavrumm11 zynpdyg ne güzel ya bende yesin istiyorum cünkü artık sütüm onu beslemiyor gibi geliyor 7. Aya gircez bi kaç gün sonra asla ek gıda istemiyor ne yapcam bilmiyorum
cennetkusum16 zynpdyg 14 aylık 3 ana öğün ara öğünler değişiyor. Sabah kahvaltıdan sonra 1 tur meyve faslı sonra mamasını içip uyku yapıyor. Uyandıktan 1 saat sonra öğle yemeği 1 saat sonra meyve ya da kuru üzüm, atıştırmalık tarzı şeyler ya da yoğurt. Parka götür getir bizimle akşam yemeği yiyor fazla yemez o yüzden et ürünlerini öğle yemeğinde veriyorum. Yine yerse meyve yer bazen yemez. Gece uyurkende sütünü içirip uyutuyorum.
Hazom zynpdyg 9 aylık olmak üzere, Sabah kahvaltı, uykudan sonra çorba ya da meyveli muhallebi, akşam yemek yiyor yoğurtla birlikte Emmeye devam
bebiskoooooo Hazom benim bebeğim de aynı ama uykuları çok bozuldu normalde günde 2 uyku yapıp gece 8 de uyurudu gece de Max 2 kere kalkardı şimdi hem gece çok kalkıyor hem gündüz güzel uyumuyor daha hiç dişi çıkmadı disten mi yapıyor diye düşünüyorum
Ballikizim99 zynpdyg ayları aynı çocuklarımızın bende öyle yapıyorum öğle yemeğini uyuduktan sonra veriyorum aç kalacağını düşünmüyorum bide gece yatmadan hala mama veriyorum ben mamayı bırakmayı bile düşünüyorum yavaş yavaş
zynpdyg Ballikizim99 Ben de mama veriyordum ama biz bırakalı çok oldu öğünlerini yediği için iştahı da güzel olunca bıraktık tamamen 15-16 aylıkken falan bıraktık
Hazom bebiskoooooo son üç haftadır benim oğlum da öyle oldu bende dişten şüphelendim hiç dişi yok. Son bir kaç gündür daha iyi gibi. Dönemsel de olabilir
babyboy_35 zynpdyg benim bebeğim 15 buçuk aylık diyim güne çok erken başlıyor 6 gibi 4 ana 2 ara öğün veriyorum yediğini yiyor yemediğini hop ben yiyorum 😂 klasik anne