15 günlüğüz bizde. Klimalı ortamdaysan eğer uzun kollu zıbın giydir üstünü ince birşeyle ört yeter dedi doktor. Ben akşamları yıkadığım için kısa kollu zıbın patikli alt başına şapka takıp kundaklıyorum. Gündüzde kısa kollu zıbın ve müslin kundakla uyuyor. Ama klima kapalıysa kundaklayıp sıkmıyorum. Bu şekilde güzel gidiyor