Biz de 50 günlüğüz, ev 28-29 derece çok düşüremiyorum. Gece gündüz zıbınla duruyor sadece. Doktor bu sıcaklarda bezle bile durabilir sıcaktan hasta olur gerekirse klima aç evde dedi. Bence siz de sürekli kontrol ederek üzerindekileri azaltabilirsiniz, kendisi de rahatsız oluyordur zaten mutlaka