elnare952_ ben beş gün yatım saat onda gece kürtaj gibi bişey yaptılar Altan ilaç vermişler sonra gece Bir gibi çok sancım oldu ama doğum sancısı hiç yanında hiç bakmadılar umursamadı lar sabah altı ya kadar sancı dan duramadim sabah altı da bayıldım tekrar bsktiklarin da tüpum patlamış iç kanama geçirmiştim acil ameliyat ta aldılar bni eşimi falan aramışlar iç kanama geçiriyor durumu kritik falan diye eğer ki dış gebelik se devlet değil özeli seçin lütfen çok Zor şeyler yaşadım bn