Merhaba arkadaşlar ben 14 gün gecikmeyle kan testi yaptırdım degerim 48.2 kanamayla gitmiştim küçük pıhtılarda geldi kanamam idrar sonrası oluyordu agrımda idrar sonrası oluyordu iki gündü ağrım yok iki gün önce yine kan verdim degerim 51 olmuştu altan muayene etiler birşey gözükmedi bugün yine gitim değerim 45 duş muş doktor iki gün sonra gel dediler eğer duşmese kürtaj olacakmış kimyasal gebelik de ola bilirmişim diş gebelik de riski var dediler hala lekelenme var ama ağrım yok çok korkuyorum 5 aylık oğlum var bilen varsa yaza bilirmi lütfen