hiracanmonther 9 aylık bebeğim her bebek farklıdır emeklemeyi zaten doktorlar bir gelişim olarak görmüyor ben mesela hiç emeklemeden bir anda kalkıp yürümüşüm ama bebeğim 5,5 aylık sürünmeye başladı 6,5 ay gibi falanda emeklemeye başladı 2 dişimiz aynı anda 6. Ayda patlamıştı başka dişimiz yok ek gıdayla çok büyük savaşlar verdim aynı şekilde meme ile de çok emmesini isterdim ama 3 aylık bıraktı 6,5 aya kadar sağımla besledim ama sonra diş dönemi kendi hastalığım vs derken düzenli sapım yapamadığım için sütüm azaldı 🤦🏽♀️mama içiyor 8. Ay da atak vs derken ek gıdayı bir ara almadı hiç yada tek öğün yedi mama içti hep bu ara düzeldi biraz daha ama su içiremiyorum bende asla içmiyor bardaktan verince biraz içiyor sonra püskürtmeye başlıyor oyuna çeviriyor