8 ay 3 günlük bizimde dönüyor, oturuyor dede baba del del bişeyler söylemeye çalışıyor. Müzik açınca dans ediyor, bi ara sevdiği bi şarkıyı söylemeye çalışıyordu. 4 aylıkken adım attırıyorduk şimdide adım atıyor arkasında bişey varken ayakta yaslanarak biraz durabiliyor yada tutunduğunda durabiliyor ayakta. Ek gıdayı yiyor eline ne verirsen yiyor sadece tatlı şeyleri çok sevmiyor gibi ekşiye bayılıyor erik elma falan veriyorum eline çok seviyor. Muhtemelen tatlıyıda ilaçlardan dolayı sevmedi. Şimdilik böyle ama sağlam göbek atıyor 😀