ozr42 hangi marka klimayı tercih ettiniz acaba?
rana0234 vestel
ozr42 teşekkür ederim güzel günlerde kullanın inşallah
Ahsensmom_ camda açıyorum gene bügün serin çok şükür klima yok zaten