tubanurrrr Ahsensmom_ Teksas ta yaşıyorum 34 derece bugün klima var tüm ev klima ile soguyor olmasa durulmaz burada temmuz ağustosta 40 lari geçiyor
aysefcc Ahsensmom_ bizimde evimiz çok sıcak oluyor. Güneşliği açmıyorum güneş evin içind dolunca dahada sıcak oluyor çünkü.
maygirl Ahsensmom_ 02:34 te okuyorum bu postu.Bu saatte hava 28 derece şuan dışarısı.İcerisi daha fazladır klimasız gece uyiyamiyoruz kizimda uyuyamıyor malesf kedimiz bile şuan klimanın altına geçmiş oyle uyuyor zor yani bu mevsmlerde..24 te sabit derecede yaşiyoruz ancak evde.
Dolcegabbanne tubanurrrr İzmir şimdiden geçti o dereceleri.. klima olmasa varya sabaha kadar fotosentez yapariz evin içinde vallahi 😶🌫️🤓klimam yok iken yazmayı ıslatıp buzluğa koyardım bir kapta sonra onu uzerimize atardık😭🤣🤣🤣🤣
papatyaa8 Ahsensmom_ bende trakya sıcağındayım evim asır beton klima yok camlarım yere kadar dış cephem yok ev kaynıyor dışarısı da aşırı sıcak cam açsak da faydası yok
evremoz Ahsensmom_ eğer gece soğuk gündüz sıcak olan bir evse Ankara gibi. Gece camları açın sabah soğuğu da içeri dolsun sonra kapı cam perde kapatın bütün gün serinlik içeride kalsın. Kapıyı açarsanız içeri sıcak hava girer
alpmila Ahsensmom_ sulu klimalar var ondan kullanabilirsiniz eltimki var gayet güzel soğutuyor 38 derece bile yine iyi
smileylaylom Soğutucu ile duruyoruz portatif klima olarak geçiyor içine soğuk su buz koyuyoruz serinletiyor. Hatta çocuk bunalmasın diye genelde yatak odasında o uyurken çalıştırıyoruz.
essnsr smileylaylom ya marka paylaşır mısınız memnunsanız eğer bende almak istiyorum emin olamadım Şuan oda 29 derece mesela çocuk bezle yatıyo çok sıcak Diğer camları açsak ceryanda kalıcak diye korkuyorum Faydası olur mu bu durumdayken
smileylaylom essnsr olur niye olmasın yatak odasında öyle uyuyoruz biz hiç çıkarmıyorum yatak odasından soğutucuyu 😍 gree aquawind 10L marka model bu şekilde bizimki memnunum ben geçen sene almıştık.arkadaşımızda Beko’nun var o da memnundu.
behiyeakyol Bizde mardınde gündüz 40 dereceyo gördük bugün Allahtan klima var yoksa ölmüştük faturalar ı dusunemıyorum 😂😂
tospikannesi_ Ahsensmom_ evim şuan bu saatte 30 derece klima yok pervane 🤦🏻♀️ yani en fazla 35 i görüyor gündüzleri ağustos sıcağında