arbcummu en son 8 sene önce gitmiştim güçlükonağa 3 sene çalıştım (okul öncesi öğretmeni) o zamanlar dağ başıydı hiç bi sosyal aktivite yok herkes haftasonu ya Mardin’e gider yada Cizre’ye . Çok boğucu çok sıkıcı bi yer ama ter’rör yönünden en güvenilir yerlerden ve halkı kesinlikle destekçi falan değil .