kalkbircaykoy tombikbebe bende kenarları bordürlü olanlardan düşünüyorum günlerdir bekletiyorum sepette🫢
kalkbircaykoy nilikonunannesii ay bende aynı bir öncekini alalı çok olmadı ama keçeleşti delindi vs bordürlü sisal halı alsam diyorum
nilikonunannesii kalkbircaykoy güzel olur aslında bende artık karar vermeliyim biran önce gelmesi lazım yer açık kaldı sevmiyorum halısız😅
kalkbircaykoy nilikonunannesii halısız çok da toz oluyor 🫢 benimde bebiş var halısız duramıyoruz yıkatmaya verdim geldiler mutfağa da bugün alacam artık 🥲