Said71 valla samsung çok iyi marka çok kısa bir ömür olmuş başka bir marka öner dersen profilo öneririm tüm eşyalarım profilo çok memnunum bosh ta öneririm annem kullanıyor 8 senedir.
Ama benim tüm eşyalarım profilo bulaşık makinemi a 101 den almıştım çok masraf etmek istemedim o dönem orda çalışıyordum seg marka
Ben 5 yıllık evliyim 5 yıldır taş gibi seg kullanıyorum memnunum