Said71 Merhaba. Samsung beyaz eşyada ileri gelen markalardan biridir. 4 yıl çok kısa bir ömür olmuş.
Bulaşık makinem Electrolux. 6. yıl bitmek üzere. Bu zamana kadar arızalanma durumu olmadığı gibi çizme problemi de yaşamadım. Tavsiye ederim.
Kardeşlerim ise uzun yıllardır Bosch kullanıyorlar, hepsi memnun.