TwinadoMom adaarya38 yani doğum kilosuna göre biraz eksik ama persentilde iyi olduğu için sıkıntı etmiyor doktorlar. Ben de biraz takıyorum az aldı diye. Anne sütümü sizin
ozgecankosar TwinadoMom hemşireleri dinlemeyin onların alanı değil ki bu kafadan sallıyorlar doktorunuz ne diyorsa ona bakın
TwinadoMom ozgecankosar evet hatta hemşire 900 gr eksiği var dedi. Ayda 1 kiloya göre endeksledi sanırım şok oldum. Hadi ilk 3 ay bir kilo alması beklenir ama 4.ayda 1 kilo alması zor yani
babyisleeping adaarya38 3.630 doğdu. Sarılık geçirince çok kg kaybı oldu 3.150ye kadar düştü şimdi 4 aylık 7.800 erkek