ozgecankosar adaarya38 adaarya38 hayır niye az olsun gayet iyi biz yeni gittik doktora çok iyi kilosu dedi hatta
TwinadoMom adaarya38 kaç kilo doğdu o önemli. 3.500 doğduysa bir tık az almış 2 küsür doğduysa gayet iyi
TwinadoMom adaarya38 benim kızım 3.500 doğdu doğum kilosuna göre eksiği var malesef. Hemşire de dedi. Kabızlık problemi yaşamıştık o ara kilo alamamıştı. 6.500 4 aylık kilosu
TwinadoMom ozgecankosar benim de 3300 ile çıkmıştık hastaneden. Hemen hemen aynı almış bebeklerimiz. Hemşire doğum kilosuna göre az almış son 2 ayda dedi bana :(
ozgecankosar TwinadoMom hemşireleri dinlemeyin onların alanı değil ki bu kafadan sallıyorlar doktorunuz ne diyorsa ona bakın
TwinadoMom adaarya38 yani doğum kilosuna göre biraz eksik ama persentilde iyi olduğu için sıkıntı etmiyor doktorlar. Ben de biraz takıyorum az aldı diye. Anne sütümü sizin