Biraz evvel kapı çaldı delikten baktım kimse yok kapkaranlık kim o diye seslendim kapıyı sallayıp aç kapıyı dediler kime geldiniz dedim Ferhat dedi bende öyle biri yok bu evde dedim tekrar aç kapıyı dedi öyle diyince kapıyı 1 tık daha kitledim bu sefer hareket edince apartmanın sensörü yandı ve bir kadın vardı yüzü belli olmuyordu simsiyah giyinmiş idi bende gidin şuradan diye bağırdım gitti artık pis kişiler apartmanlara da dadanır olmuş çok korkuyorum kızlar hala daha sakinleşmiş değilim sıcak sıcak ter döküyorum üstüm ateş gibi