parsegemommyyy bence gayet iyi , ama şöyle birşey var hep böyle toparlak çocuk olsun istiyoruz sevmek için ele avuca gelsin diyoruz da o çocuklar açısından sıkıntı ilerleyen dönemlerde sevmek için şişirdiğimiz çocuklar çok büyük problemler yaşıyorlar o sebeple ben asla çok kilolu yada kilolu olsun istemiyorum benim kızım yemiyor yemeyince güçsüz düşüyor diye üzülüyorum