azimesss ben ikinci sezeryanımı oldum , dikiş yerlerimde sorun yok ama karnımın alt tarafında zaman zaman ağrı oluyor 1 ay oldu doğum yapalı yani göbeğimin hemen aşağısı acıyor normal mi bu durum ya unutmuşum sezeryan sonrasını . Dikiş yerlerim değil ama . Kızım var 4 yaşında onu kucağıma alıyorum taşıyorum falan ondan mı ağrı oluyor ki