Merhabalar, bu konuda bi posta rastlamadim hiç herkes çözümünü buldu mu yoksa kabullendi mi?? 15 aylık kızım emziriyorum o sebeple pek yag yakan bisey yapamıyorum kiloda vermek istemiyorum doğum oncesi kilomdayim ve kilo verince suratım çöküyor 😕 ama basen ve göbek sorunum vardi simdi tabi gobegim katlandı 🤦🏻♀️ önerisi olan var mıdır acaba??