Bence hiçbir fark yok. Benim bebeğimin ölçümü hafif düzeyde çıktığı, kask tedavisine gerek duyulmadığı ve asimetrisini neredeyse kimse fark etmediği halde bana göre hiçbir değişiklik yok. Ölçüm 4 aylıkken yapıldı, şu an 11 aylık. Kask tedavisi önerilecek kadar ağır asimetri veya düzlük oluşan kafanın iyi bir seviyede düzelme ihtimali yok. Bana ölçüm yapan klinikten verilen bilgi bu. Benim tecrübem de bu yönde. Daha fazla geç kalmadan tedaviye başlanmalı. Ne kadar erken, o kadar iyi.