denizalismom rutinimiz var, uyku saati yaklaşınca kefirimizi içiyoruz, dişlerimizi fırçalıyoruz, uyku tulumunu giyip, kendisinin karar verdiği kitabı alıp okuyoruz. Sonra hadi uyuyalım artık diyoruz, elini boynumuza atıyor bir sağa dönüyor, bir sola dönüyor, aşağı yukarı kayıyor derken uyumuş oluyor (28 aylık) 😂 çoğul konuşuyorum çünkü eşimde bende uyuturuz. 🌸